Novellák, napi szösszenetek, rövid írások

2023. június 16. 19:20 - Agnes H.M.

Fokhagymás tejföl és a Brilliáns Elmék

Régen utáltam a lángost. Aztán azon kaptam magam hogy egyre többször ennék. Olyan igazán jó kis fokhagymás-tejfölös-sajtosat, ami nyúlósra olvadt rajta. 

Majd rájöttem, hogy nem is a lángost kívántam meg, hanem a fokhagymás tejfölt. Szeretem a hagyma minden fajtáját, hétvégéhez közeledve meg bátorkodom enni is, jó sokat.

1686934878462.jpg

Már korábban elterveztem, hogy pénteken rántott karfiolt és gombát fogok sütni, petrezselymes burgival. De ez olyan snassz izé. Fel kéne dobni valamivel. Úgyhogy jött a turbózás. Szeretek kicsit eltérni mindig az alapoktól, úgyhogy mindig változtatok valamin.  

A lisztbe flekken port kevertem, a zsemlemorzsába szezámmagot. Jól mutatott a kisült gombafejeken, mintha gyilkos galócák lennének :D 

1686934878472.jpg

 

1686934878455.jpg

Mivel ezeknek a rántott zöldségeknek a kisütését csak egy kis serpenyőben tudtam kivitelezni, ezért jó sokáig tartott. Itt jön képbe a Brilliáns Elmék, azaz a Suits sorozat a Netflixen ( feliratos, de engem ez nem zavar, itt sok poén jobban jön ki az eredeti nyelven)

 letoltes.jpg

 

Pörgős, agyalós, szerelmes és sokszor drámai, könnyfakasztó. Kell ennél több, hogy ne unatkozzak a sercegő gombák mellett? 

Persze hogy nem. 

Ja és hogy le ne maradjon a lényeg: miközben sütögettem, kikavartam egy pohár tejfölt sóval és jó apróra vágott fokhagymával, aminek az íze összért a tálalásra. 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://agnesirasai.blog.hu/api/trackback/id/tr318147836

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Novellák, napi szösszenetek, rövid írások
süti beállítások módosítása